.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فقدان قاطعيت برخي از مديران در حل مشكلات!
شكرالله رضازاده شرمه

استقرار دولت كريمه نهم و وزيده شدن نسيم خوش عدالت ورزي در تاروپود دستگاههاي اجرايي كشور، اميد به تقليل آلام ملت ولايتمدار ايران اسلامي را در سايه حكومت ديني دو چندان كرد. حركات و سكنات سكاندار كابينه نهم كه مبتني بر حمايت از ملت، تبعيت از ولايت و تقويت عدالت است، اين اميدواري را مضاعف كرد. سفرهاي استاني هيئت دولت به رياست برادر عزيز دكتر احمدي نژاد از جمله مصاديق بارز تكاپو براي كاهش مشكلات مردم عزيز است. اصرار رئيس جمهور محترم نسبت به استماع كامل مطالبات مردم، تاكيد بر حضور تمامي وزرا در تمامي شهرستانها و بخشها، دريافت محترمانه و متواضعانه مكاتبات مردمي، ديدار با منتخبان صنوف مختلف همراه با شنيدن درد دلهاي ايشان و... از جمله مواردي است كه مي تواند به
كارآمدي بيشتر سفرهاي استاني منجر شود.

در اواسط آذر سال جاري در بيست و دومين سفر استاني هيئت دولت، توفيق ميزباني از فرزند خدوم ملت و همراهانش به مردم غيور مازندران رسيد. در اين سفر كه به جهت ايجاد شور و نشاط وصف ناشدني در ميان مردم بايد آن را از ماندگارترين سفرهاي مسئولان نظام مقدس اسلامي به مازندران دانست، مطالبات مردمي از جمله ضرورت برخي تغييرات مديريتي، جلوگيري از تعطيلي برخي كارخانجات و... مطرح شد كه رئيس جمهور مردمي و مكتبي با كمال تواضع آنها را مي شنيد. قشر شريف كارگر كه از جمله اقشار زحمتكش جامعه به شمار آمده با طرح مشكلات خود، سعي كرد تا بدون واسطه، مطالبات قانوني خود را به اطلاع رئيس جمهور عزيز برساند تا بدين ترتيب در حال مشكلات آنها تسريع شود. اين موضوع در شرايطي بود كه قبل از آن كه كلامي از جانب كارگران جاري شود، رئيس جمهور عزيز خود شخصاً طرح بحث مي كرد كه مصداق بارز آن سخنراني وي در جمع مردم شريف بابلسر پيرامون كارخانه فرش البرز است.

كارگران زحمتكش مازندراني به صراحت اذعان دارند كه دولت كريمه نهم عزم جدي براي حل مشكلات كارگري آنها دارد، اما متاسفانه برخي موضوعات از جمله عدم تمكين برخي ازمالكان نسبت به توافقات في مابين و نيز فقدان قاطعيت لازم در برخي از مديران به بستر ايجاد اميد نسبت به تدابير دولت خدوم خدشه جدي خواهد رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.